antivir pro mail

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Duben 22 18:55:56 CEST 2003

nasadzoval som clam antivirus (do googlu zadat clamav), je open source, celkom sikovny, aktualizacie si taha z cronu, ale mam dojem ze je to iba scanner, nevie liecit. s mailovym klientom sa integruje cez amavis (taky nestastny software), ale cez amavis sa napaja aj vacsina ostatnych antivirov, takze tomu sa asi tazko vyhnut. clamav samotny vie aj prehladavat archivy (rar, zip, arj, atd).