antivir pro mail

Pavel Mikovski mikovski na centrum.cz
Úterý Duben 22 19:21:50 CEST 2003

a funguje to s qmailem? jde mi jen o to, aby se zavirovany mail neposlal
dal, ale odesilatel dostal info o tom, ze poslal mai s virem... tot vse...

amavis - to mi nic nerika, muzete mi to trosicku osvetlit? dekuji

----- Original Message -----
From: "Rybarik, Michal" <mrybarik na tronet.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, April 22, 2003 6:55 PM
Subject: RE: antivir pro mail

> nasadzoval som clam antivirus (do googlu zadat clamav), je open source,
celkom sikovny, aktualizacie si taha z cronu, ale mam dojem ze je to iba
scanner, nevie liecit. s mailovym klientom sa integruje cez amavis (taky
nestastny software), ale cez amavis sa napaja aj vacsina ostatnych
antivirov, takze tomu sa asi tazko vyhnut. clamav samotny vie aj prehladavat
archivy (rar, zip, arj, atd).