KDE: Konqueror neumi text/html?

Lubos Lunak l.lunak na kde.org
Úterý Duben 22 20:35:11 CEST 2003

bob bobovich wrote:

> Zdravim,
>
> pri pokusu otevrit odkaz, jit na WWW mi Konqueror pise ze "Asociovali jste
> Konqueror s typem text/html, ale Konqueror s timto typem neumi zachazet".
>
> .html otevira prikazem "kfmclient openURL %u text/html".
>
> Co sem to zas po...kazil, muzete prosim nekdo poradit?

 Je docela mozne, ze jsou pokazene ty balicky, nebo ze byly spatne
nainstalovane (coz je typicky napr. kdyz nekdo "chytre" poradi vyresit
problemy pri instalaci pomoci '--force --nodeps').

 Zkusil bych jit ven z KDE, zazalohovat ~/.kde, smazat ho a spustit KDE
znovu (a pripadne jeste rucne spustit prikaz 'kbuildsycoca'). Pokud to
problem vyresi, muze se zkusit i nektere z tech zazalohovanych adresaru
vratit (pokud byl problem vazne tady, videl bych vinika na nejaky soubor v
jednom z adresaru ~/.kde/share/{applnk|mimelnk|services|servicetypes} .

 Pokud to nepomuze, tak asi zbyva zkusit jine balicky, nebo jeste mozna muze
byt chyba v menu aplikaci, pokud ho ta distribuce generuje (vetsina
distribuci si generuje vlastni K-Menu, a sem tam se jim to nepovede).

> Ono ty asociace
> jsou mi v KDE (mam 3.1.1) zahadou, u nekterych typu se mi treba pri volbe
> "Open with..."

> (proc je to anglicky, kdyz o radek vys je "otevrit", uz
> vubec neresim)

 Chybejici preklad. Mozne duvody viz o kousek vyse, u me to je v poradku.

> zobrazi 4x Kwrite...muzu to sice vyhazet rucne,ale neni to
> uplne ono.

 Zase nejspis ty same duvody.

--
Lubos Lunak