KDE: Konqueror neumi text/html?

Lubos Lunak l.lunak na kde.org
Středa Duben 23 16:19:16 CEST 2003

bob bobovich wrote:

> Ano, i ja si tak "chytre" nechal poradit. Pan Kania ze SuSE sice
> doporucil mene odvazne rpm -Uvh, nicmene pri vzpomince na tuto cestu pri
> ugrade KDE 2.x kdysi v SuSE 7.x, jsem se rozhodl jit nejen v tomto foru
> vicemene doporucovanou cestou '--force --nodeps'. A vypada to ze dobre mi
> tak :-(

 rpm -Uvh (resp. -Fvh) neni nic 'mene odvazne', to je proste normalni zpusob
kterym to spouste lidi funguje.

> OT zacatek:
> Na SuSE me mrzi prave ten pristup k aktualizaci balicku - uz je to x
> mesicu od vydani KDE 3.1 a YOU mi nabizi aktualizaci na 3.0.5 - budiz, maj
> k tomu duvody. Bohuzel ale neni dostupny nastroj na udrzovani SuSE v
> aktualnim stavu pro ty, co chteji "hazardovat" (ve smyslu poslednich
> stabilnich verzi ruznych baliku) a jsem zvedavy, jak na tom bude SuSE 8.2.
> Holt zacinam chapat koleguv soucitny usmev a poznamku "holt SuSE neni
> Debian").
> :OT Konec

 YaST -> Zmenit instalacni zdroj -> pridat napr.
ftp://ftp.sh.cvut.cz/SuSE/i386/supplementary/KDE/update_for_8.1/yast-source/
, -> Instalovat/Odebrat baliky -> Ok. To by melo stacit. Osobne jsem ale
nezkousel, jsem preci jen zvykly to delat systemem stahnout vsechno z
ftp://ftp.kde.org/pub/kde/stable/3.1.1a/SuSE/ a rucne na to pustit rpm.
Mimochodem nevzpominam si na zadnou verzi KDE, ktera by nemela v dobe
oznameni pripravene KDE balicky pro SuSE.

> Diky za radu, zkusim to polecit uvedenym zpusobem. A kdyby ne, blizi se
> prazdniny a Debian laka cim dal vic... (no flame pls)

 Vzit ty balicky (at uz z mirroru ftp.kde.org nebo z toho zdroje pro YaST) a
udelat na nich rpm -Uvh by to pocitam mohlo vyresit.

 (no flame) Co se tyka Debianu, mam takovy dojem, ze uzivatele Debianu hned
po RedHatu patrili k tem, co si nejvice stezovali na nedostatek updatu
KDE3.0.x pro Debian (myslim, ze kvuli prechodu Debianu na nove gcc nebo tak
neco bylo KDE3 pro Debian jen v te nejvice experimentalni variante). Tedy
pokud me pamet neklame.

--
Lubos Lunak
KDE developer