spatne nastaveni casu po rebootu

mailing na lentus.sk mailing na lentus.sk
Úterý Duben 22 22:26:17 CEST 2003

akurat nedavno mi toto poradili a funguje spica
(zimny let nie je potrebne prestavovat)
rm /etc/adjtime
tzconfig - volba 12 GMT+0
date nastavit - (aktualny cas - 2 hod. (v zime iba 1 hod.))
(rebootol som, IMHO uplne nepotrebne)
tzconfig - volba 12 (Europe) a potom NAME - Bratislava (Prague?)
vypise UTC (napr. 13:00)
local Time v Prahe (15:00)
date - bez parametrov kvoli check