spatne nastaveni casu po rebootu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Duben 7 09:00:22 CEST 2003

On Mon, 7 Apr 2003 jiri.rambousek na veba.cz wrote:

> Dobry den,
>
> mohl byste mi prosim nekdo poradit jak na SuSE 8.0 CZ nastavit cas tak,
> abych nemusel vse manualne prestavovat pri prechodu na letni/zimni cas.
> Prostudoval jsem pomerne hodne dokumentace, avsak vysledek se nedostavil,
> prestoze problem se jevi jako naprosto jednoduchy.

Na tento vzdor jsem taky uŽ několikrát narazil.
To posunutí způsoboval většinou soubor /etc/adjtime.

Protože to nebyl nikdy nějaký závažný problém, nehledal jsem systémové
řešení a prostě jsem do toho souboru vlítnul, všechny zde uvedená čísla
přepsal na nuly, zaktualizoval čas přes rdate z nějakého spolehlivého
zdroje, zapsal do HW hodin přes hwclock a byl klid.

R.V.