tiskarna

Lubomir Odraska lubomir.odraska na prodiss.cz
Středa Duben 23 09:18:44 CEST 2003

> Precetl jsem vas prispevek nekolikrat, ale nektere formulace mi stale
> nejsou jasne. Nicmene predpokladam, ze vam jde o to pridat tiskarnu do
> samby tak, aby na ni mohli klienti z windows tisknout.
>
> Nejprve je treba nainstalovat nejaky spooler (lpr, lprng, cups) a do nej
> tu tiskarnu. Pro tisk z windows nenastavujte zadny filtr (maximalne nejake
> osetreni koncu radku ci pocitani stranek, ale ne treba ghostscript).
>
> Samba na tuto tiskarnu tiskne tak, ze co prijde po siti na ni pres spooler
> vytiskne. Do samby pridate neco takoveho
>
> [jmeno_v_sambe]
> [...]

No tiskarna neni pripojena primo k samba serveru. funguje to asi tak, ze ja
jsem pripojen k lokalni siti, a na mem pocitaci bezi samba server. A rad
bych na teto tiskarne tiskl z linuxu a casem ji chci pripojit k sambe.