NIC vhodná pro ltsp

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Duben 23 10:37:01 CEST 2003

Dne úterý 22 duben 2003 20:57 jste napsal(a):

> Děkuji za odpovědi. Koukal jsem k tomu na Síť, a našel jsem, že ty ECS
> (a jiné levné desky) umé poze rpl. V dokumentaci k ltsp jsem zase našel
> pouze postup zprovoznění přes PXE a etherboot. Máte (někdo) zkušenosti
> konkrétně s některou z těch ECS ve spojení s ltsp?
> Díky

Ja bootuji LTSP pres pxelinux (viz syslinux). Karty, ktere umi pxe jsou
bez problemu. Zkousel jsem eepro100 a pak tu nestandardni bcm4401,
ktera ted uz treba v novem Mandraku je, ale v ltsp nebyla. Nebylo
az tak slozite ji pridat (pote, co jsem pochopil, jak je vse mysleno) a ted
masinky chodi skvele. Jde o takove zvlastni lacine "notebooky" ASUS
bez baterii.

ivo