NIC vhodná pro ltsp

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Duben 23 11:41:58 CEST 2003

Ivo Panacek wrote:
> Ja bootuji LTSP pres pxelinux (viz syslinux). Karty, ktere umi pxe jsou
> bez problemu. Zkousel jsem eepro100 a pak tu nestandardni bcm4401,
> ktera ted uz treba v novem Mandraku je, ale v ltsp nebyla. Nebylo
> az tak slozite ji pridat (pote, co jsem pochopil, jak je vse mysleno) a ted
> masinky chodi skvele. Jde o takove zvlastni lacine "notebooky" ASUS
> bez baterii.

Asus D1 umi PXE boot? Ja se prave nikde v dokumentaci nemohl
docist o jaky protokol vlastne jde.
Btw zas az tak levne to neni. Videl jsem od jineho vyrobce
neco podobneho ovsem s CPU Transmeta Crusoe a bylo to jeste
vyrazne levnejsi (a trochu min vybavene).
Ale jinak si nemuzu stezovat, D1 nema za ty penize chybu.
Veskery HW na nem funguje pod linuxem bez chyby.

Akorat mi na nem nechce slapat mplayer, prehraje tak 5 frejmu
a zastavi se :-( Nevim co s tim...

Roman DAVID