site a routovani

Jaroslav Jirásek jirasek na egerius.cz
Středa Duben 23 11:18:13 CEST 2003

> obvykle som to videl riesene tak, ze ap-cko a jeho klienti maju jednu siet
(napr 192.168.1.x), a ak sa za linux klienta pripajaju dalsie stroje, tam sa
spravi dalsia siet (napr 192.168.2.x). na 1 hop od ap-cka maju masiny
nastavenu default gateway to ap-cko, na 2 hopy od ap-cka (za linux routerom)
sa windowsom nastavi default gateway ten linux. a netreba vymyslat ziadne
divociny s routovacimi tabulkami.

Moje APcko ma ale default gw na jednoho z klientu (za nim je dalsi pc s
pripojenim na net). Pokud bych
posilal vsechno na ap, tak to generuje icmp pakety (pokud ma jit paket do
internetu) v tom smyslu, ze
by se paket mel poslat primo na klienta za kterym je brana na internet. Vadi
to? Asi by sly vypnout...
Taky ten paket je zpracovan AP, zkontrolovan dle routovaci tabulky a poslan
dal, musi to byt narocnejsi,
nez kdyz to projde pres AP primo na klienta (snad jsem se vyjadril
srozumitelne).
Jo jeste jsem nerekl, ze AP je na linuxu s hostap, to snad ale na veci nic
nemeni.

Dekuji, Jirasek