ATI all-in-wonder PCI

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Středa Duben 23 11:29:52 CEST 2003

> ku Gatosu som sa este nedostal. Skusal som zaviest pre podporu na Intel
> BX/ZX chipsete videodev a bttv avsak konci to so ziadostou o prepnutie
> nejakej ETBF featury takze to zlyha. Nejaky napad?
>
> PANDOR

	Obavam se, ze pro tento typ karty (ja vlastnim AIW 128 Rage 32 MB,
AGP) vede cesta jedine pres projekt Gatos. tam si vyberete ovladac podle
verze Xfree, kterou pouzivate ve sve distribuci. A to vam z toho zbude pouze
sledovani TV. S grabovanim a teletextem jsem si nedokazal poradit dodnes.
Posledni verze distribuci SuSE (od 8.0) podporuji tyto karty primo, takze se
obejdete i bez Gatosu. Ale zase jen max. sledovani TV.