problem s bootovanim

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Duben 23 11:23:28 CEST 2003

hello,

na mojom domacom routeri (rh 6.2) pozorujem nejake nezdrave spravanie. daval som mu restart, pocas bootu ostal visiet na socks daemone. asi po 5 minutach cakania som mu dal ctrl-alt-del, chytil ho, vypisal
Saving random seed
a taktiez ostal visiet... po niekolkych minutach som ho musel zrusit tvrdym resetom... :o( po reboote a ocheckovani diskov nabehol ok, akurat socks bolo treba bahodit rucne. to iste sa mi stalo aj pri minulom restarte, ale to odvisol na postgrese, a tiez som ho musel ukoncit resetom. v logoch som nic neobvykle nenasiel... mate niekto nejaky napad? vdaka

michal rybarik