instalace kernelu z rpm

philip philip_sigke na yahoo.co.uk
Čtvrtek Duben 24 11:00:32 CEST 2003

Jirka Kosina wrote:

> http://www.redhat.com/support/resources/howto/kernel-upgrade/
>
> Vpodstate ten kernel misto upgradu nainstalujete, a budete tam mit oba -
> zadny konflikt mezi soubory nenastane, jak obrazy kernelu tak moduly jsou
> jinde/jmenuji se jinak.

asi jsem mel uvest dve podstatne veci: 1- jde o suse; 2- chci nainstalovat dve rozdilne
verze stejneho kernelu. pokazde ma oznaceni 2.4.20-4GB, prvni verze 30 druhy je 62 a oba
ukladaji moduly do stejneho adresare /lib/modules/2.4.20-4GB
takze pri rpm -ihv dojde ke konfliktu a pri rpm -Uhv k prepsani.
ten novejsi chci jen zkusit ale nejsem si jisty ze bude pracovat korektne.
filip