instalace kernelu z rpm

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Duben 24 12:28:55 CEST 2003

On Thu, Apr 24, 2003 at 11:00:32AM +0200, philip wrote:

> asi jsem mel uvest dve podstatne veci: 1- jde o suse; 2- chci nainstalovat dve rozdilne
> verze stejneho kernelu. pokazde ma oznaceni 2.4.20-4GB, prvni verze 30 druhy je 62 a oba
> ukladaji moduly do stejneho adresare /lib/modules/2.4.20-4GB
> takze pri rpm -ihv dojde ke konfliktu a pri rpm -Uhv k prepsani.
> ten novejsi chci jen zkusit ale nejsem si jisty ze bude pracovat korektne.

Postupujte podle http://sdb.suse.cz/en/sdb/html/81_update_kernel.html

Pokud budete mit s novym jadrem problemy. Mate moznost nabootovat z
instalacniho CD a pomoci rescue rezimu jadro opravit.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX