Notebook IBM 486 a linux

BOBO b2 na quick.cz
Čtvrtek Duben 24 15:30:21 CEST 2003

Dobry dnes vespolek.
Jiz jsem jednou resil problem a nejak neuspel. Mam notebook IBM (tusim
Thinkpad 340tam bylo napsano) 486SX/40MHz, 12MB RAM, FDD, 2GB HDD,
9"mono LCD, sitovka Xircom CE2. NEMA cedecko. Postupne se mi pri
pokusech o instalaci linuxu doma rozrostla zbirka distribuci (cca 50
vcetne ruznych verzi ....) ale ani jednou jse mi nezadarilo nainstalovat
funkcni linux. Netrvam na grafice. Aby to umelo aspon sitovat (ping,
trace), mozna mejlovat. Vetsinou to krachne, aspon se mi zda na detekci
HDD nebo vytvareni patition. Testovani HW pod MSDOS bezi v pohode.
Taktez MS produkty ale potrebuju mit stanici tam, kde si na dodrzovani
licenci potrpim ale nema smysl kupovat MS DOS 6 a Windows 3.1 :o)))  .
Muze mi nekdo doporucit nejakou distribuci kterou protlacim?. Nebo nekdo
jiz instaloval podobnou masinu?
Dekuji,
BOBO