Notebook IBM 486 a linux

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Duben 24 16:00:33 CEST 2003

On Thu, 24 Apr 2003, BOBO wrote:
> Dobry dnes vespolek.
> Jiz jsem jednou resil problem a nejak neuspel. Mam notebook IBM (tusim
> Thinkpad 340tam bylo napsano) 486SX/40MHz, 12MB RAM, FDD, 2GB HDD,
> 9"mono LCD, sitovka Xircom CE2. NEMA cedecko. Postupne se mi pri
> pokusech o instalaci linuxu doma rozrostla zbirka distribuci (cca 50
> vcetne ruznych verzi ....) ale ani jednou jse mi nezadarilo nainstalovat
> funkcni linux. Netrvam na grafice. Aby to umelo aspon sitovat (ping,
> trace), mozna mejlovat. Vetsinou to krachne, aspon se mi zda na detekci
> [...]
A nema nahodou jako sbernici MCA ?? Mam ThinkPad720C a jadro jsem si musel
prelozit na jine masine teprve potom s tim novym jadrem mi jej nasel.
Nakonec tam skoncil dost orezany Slackware 7.1. A pouzivam jej doma spis
jen jako terminal k domacimu stroji, kdyz poustime filmy.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639