Re: Re: dva monitory

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Duben 24 16:24:39 CEST 2003

Dobrý den,

Dne 24. duben 2003, <linux na linux.cz> napsal:

> To neni problem, ale vlastnost xineramy. V xinerama rezimu je totiz
> vypnute DRI. Uznavam, ze to nekdy je opravdu problem.
>                             ^^^^^^^^
Popsal jste to naprosto přesně.

> To je snad otazka windowmanageru. AFAIK kde, windowmaker, icewm a urcite

Určitě to je problém manažeru (teda KDE).
Ano podpora tu je, ale i chyby. Poslední KDE, co mám jsou 3.1.1 a ani
zde tento problém není vyřešenej. Pokud máte zaplněný obě okna a dáte
třeba otevřít malej obrázek (v Gimpu, QuickShow), KDE Vám ho automaticky
hodí do prázdnýho místa, teda do mrtvýho prostoru. Pokud je obrázek
(či jakýkoli okno) velký, tak Vám to nevadí, protože přečuhuje do plochy
a můžete si ho vytáhnout. I když tu mluvíme o KDE, jiný manažery mají
taky svý mušky; píše se o tom i v HOW-TO...

Zdraví,

Oak

Reklama:
Zmen barvu svych ocí diky novym, barevnym cockam FreshLook! Nyni akcni nabidka - volej zdarma 800 11 20 20 nebo navstiv http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=50643%26url=http://www.cz.cibavision.com