Re: dva monitory

Tomas Konir moje na vabo.cz
Čtvrtek Duben 24 16:16:30 CEST 2003

On Thu, 24 Apr 2003, Oak wrote:

> To je správná poznámka. Nevýhod a problémů je dostud dost, i když se
> to mílovejma krokama lepší. Některý (můžou být specifický pro můj HW)
> problémy:
> - nelze akcelerovat 3D obraz

To neni problem, ale vlastnost xineramy. V xinerama rezimu je totiz
vypnute DRI. Uznavam, ze to nekdy je opravdu problem.

> - někdy se okna (ty malý, typu "kopírování souboru" nebo malýho obrázku
> otevřenýho v gimpu) otevřeou v tzv. "mrtvým prostoru" "pod" druhým
> monitorem a neexistuje způsob, jak je odsud dostat (uvolnit část
> obrazovky,

To je snad otazka windowmanageru. AFAIK kde, windowmaker, icewm a urcite i
dalsi xineramu podporujou a vyse zminovana vec se mi u nich jeste nestala.
(Matrox G550, 1280x1024+800x600)

	MOJE

--
Tomas Konir