KDE: Konqueror neumi text/html?

Lubos Lunak l.lunak na kde.org
Čtvrtek Duben 24 18:24:21 CEST 2003

bob bobovich wrote:

[snip]
> Jeste posledni vec - pokud se rozhodnu KDE 3.1.0 uplne odinstalovat a
> nainstalovat posledni verzi, jak by bel byt postup pri odinstalaci puvodni
> verze? (nevim zda 'obcerstveni' balicku pomuze predchozi --force --nodeps
> instalacni procedure)

 Asi bych zkusil 'rpm -e qt3'. To samozrejme neprojde, ale vypise to vsechny
balicky, ktere na tom zavisi, a ten jejich seznam potom staci projit a
odinstalovat je. Problem je trochu v tom, ze qt3 muze byt zbytecne moc (a
stacilo by jit od kdelibs3), a nebo mozna i to nebude stacit (pak uz zadny
balicek, na kterem by zavisel zbytek neni).

 Osobne si ale myslim, ze stahnou vsechny balicky pro KDE, dat je do
adresare, sem tam nejaky vyhazet a potom udelat rpm -Uvh by mohlo situaci
vyresit taky.

--
Lubos Lunak
KDE developer