Red Hat 9 a Pheenet wireless PCI card (11mbps)

Čtvrtek Duben 24 20:22:46 CEST 2003

On Thu, Apr 24, 2003 at 07:44:38PM +0200, Kamil Pichler wrote:

> [...]
> porad se mi ten modul nechce zavadet.Vse mam nastaveno,ale kdyz dam
> modprobe tak mi to zahlasi tuhle chybu a hotovo :
>
> Warning: ignoring irq=9, no such parameter in this module
> /lib/modules/2.4.20-8/net/prism2_pci.o: init_module: No such device
> Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters,
> including invalid IO or IRQ parameters.
>       You may find more information in syslog or the output from dmesg
> /lib/modules/2.4.20-8/net/prism2_pci.o: insmod
> /lib/modules/2.4.20-8/net/prism2_pci.o failed
> /lib/modules/2.4.20-8/net/prism2_pci.o: insmod prism2_pci failed

Rika se tam, ze modul irq nezna. Seznam dostupnych parametru poskytne
prikaz:

modinfo -p prism2_pci.o

> Ve Win mi ta karta bezi na IRQ 9. Je mozne, ze pod linuxem ma preruseni
> jine ??

Spise bude problem v tom, ze ovladac kartu nepozna (identifikace podle
dvou cisel (viz lspci, resp. lspci -n). Pridelene prostredky vyctete z
vystupu prikazu lspci -v.

Jste si jisty, ze pouzivate spravny ovladac?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz