Red Hat 9 a Pheenet wireless PCI card (11mbps)

Kamil PICHLER kamil.pichler na breclav.net
Pátek Duben 25 08:39:01 CEST 2003

> Jste si jisty, ze pouzivate spravny ovladac?

No abych se priznal,tak uplne jisty si nejsem.Jsem uplny linuxovy zacatecnik
a tak mi nezbyvalo nic jineho,nez plne duverovat

radam z teto diskuze. Prohledal jsem toho na netu hodne a vzdy se dopatral
ke stejnym driverum,jako mi radili i tady.

Jeden clovek mi poslal zpravu (viz tahle diskuze) ze poctive vygooglil, ze
ten driver jede jen se starsima verzema

chipsetu te karty a doporucil stranky,kde je driver pro nove revize teto
karty.

Nyni jsem to instaloval podle toho tipu a vse probehlo (narodzil od minuleho
driveru) regulerne a bez jedine chyby.

Jenze mam presne dle readme pridany zaznam v rc.local aby se mi to poustelo
a nema to zadnou snahu.

Uz z toho zacinam byt zoufaly,protoze bez netu je mi ten linux prd platny a
pokazda kdyz potrebuju najit nejakou radu,tak musim rebootovat

do win a pak zase zpatky do linuxu - otestovat a znova reboot.  :((

Modul mam vytvoreny, ale nevim jak dal.Uz se asi motam porad dokola v jednom
kruhu.

Kamil

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.