Legalni sireni distribuci Slackware, Debian...?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Duben 24 21:28:31 CEST 2003

Zdenek Drvota wrote/napsal:
: Ahoj,
: chci se zeptat, pro jistotu, jak je to
: u šíření jiných linuxových distribucí, ať už
: zadarmo nebo za peníze.
: Je možné legálně šířit např. Slackware,
: Slackware-live, Debian... na vypalovaném CD,
: nebo jsou v tom také nějaké právní kličky?
: Třeba u toho Slackware (r) momentálně
: žádné překážky nevidím, ale co když jsem
: něco přehlédl :)

    Debian má nějaké podmínky ohledně toho co označíte za Official
CD-ROM, viz http://www.debian.org/CD/vendors/info

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Skandálem skončila přehlídka abstraktního umění v Budapešti. Při hledání
 autora vítězného obrazu se zjistilo, že jde o evakuační plán galerie."