Legalni sireni distribuci Slackware, Debian...?

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Pátek Duben 25 09:21:21 CEST 2003

    ZD> Ahoj, chci se zeptat, pro jistotu, jak je to u šíření jiných
    ZD> linuxových distribucí, ať už zadarmo nebo za peníze.  Je možné
    ZD> legálně šířit např. Slackware, Slackware-live, Debian... na
    ZD> vypalovaném CD, nebo jsou v tom také nějaké právní kličky?
    ZD> Třeba u toho Slackware (r) momentálně žádné překážky nevidím,
    ZD> ale co když jsem něco přehlédl :)

Debian je založen výhradně na svobodném softwaru a tudíž jej lze šířit,
za dodržení určitých podmínek, bez omezení.  Těmi určitými podmínkami
myslím zejména požadavky licencí jednotlivých programů zahrnutých
v distribuci -- například GPL požaduje jistou formu dostupnosti
zdrojových textů, na což se často zapomíná.

Milan Zamazal

--
Wasting somebody else's time strikes me as the height of rudeness.
						      Bill Gates