mrtve klavesy a par malickosti v emacs

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Duben 24 22:19:55 CEST 2003

   From: Kaper <kaper na email.cz>
   Date: Thu, 24 Apr 2003 19:36:43 +0200

Zdravím,

   > Kam se ponorit, kdyz bych rad zprovoznil mrtve klavesy pro emacs v X.
   > jinak tam ceština funguje, ale takove n s hackem, tam proste nejsem
   > schopnej napsat.

co vrací C-h k ň?

   > Nebo alespon - existuje nejaka finta, jak vložit asci znak jeho kodem?

C-h i m Emacs RET m Inserting Text RET C-v C-v C-v

   > Dale, jak se dá prizpusobit menu v emacs v X ? Napr pro Fundamental
   > mode, nebo TeX mode?

Ano. Ostatně to jste asi čekal, že. Vše je v Emacs Lispu -> najděte to
a změňte :-)

   > A nakonec, v NTemacs distribuovanem s Texlive, je mozne oznacovat
   > region pridrzenim shift+pohyb kurzoru. Pripada mi to prakticke, lze to
   > nejak vnutit i emacsu pod X ?

M-x pc-selection-mode

Obecně před položením dotazu o Emacsu doporučuji přečíst relevantní sekce
z C-h i m Emacs RET.
--
Pavel Janík

In the beginning was the word, and the word was content-type: text/plain.
                  -- Kilian A. Foth in comp.emacs.xemacs