Paranoia RH9 (Re: RH9 nelze pridat uzivatele...)

Pátek Duben 25 00:18:19 CEST 2003

On Thu, Apr 24, 2003 at 08:56:07PM +0200, Pavel Janík wrote:
>    From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
>    Date: Thu, 24 Apr 2003 20:17:43 +0200
>
>    > Krome toho, ze si to muzete vypnout (RTFM), muzete poznat, ze v RPM
>    > balicku "treti strany" je chyba.
>
> Nemusí to být chyba, ale záměr...

Pokud maji byt chybejici (nezabalene) soubory zamer, pak je dobre je z
falesneho korene smazat (nebo je tam vubec nekopirovat). Kdyz jsem delal
svoje prvni balicky, porovnaval jsem falesny koren a jeho obsah s
obsahem vysledneho RPM rucne (abych odhalil svoji chybu).

Pokud se pri make install kopiruji do falesneho korene blbosti, je temer
nemozne na prvni pohled vycist, co je balast a co je k necemu dobre. Par
radek s 'rm' pak ciste predvede zamer tvurce balicku (a jasne deklaruje,
ze nezabaleni techto souboru je zamer).

Takze vidim ten zamer bud jako zamer delat to blbe nebo zamer znemoznit
automatickou kontrolu.

Nemyslim si, ze jsem udelal malo balicku a malo chyb na to, abych vedel,
kde se snadno udela chyba.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz