Paranoia RH9 (Re: RH9 nelze pridat uzivatele...)

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Duben 25 07:27:11 CEST 2003

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
   Date: Fri, 25 Apr 2003 00:18:19 +0200

   > Pokud maji byt chybejici (nezabalene) soubory zamer, pak je dobre je z
   > falesneho korene smazat

K čemu je to dobré?

Pokud používáš

%files
/etc
/usr/bin

Tak možná ano, ale pokud soubory vyjmenuješ, tak je to zbytečná práce
navíc.

   > (nebo je tam vubec nekopirovat). Kdyz jsem delal svoje prvni balicky,
   > porovnaval jsem falesny koren a jeho obsah s obsahem vysledneho RPM
   > rucne (abych odhalil svoji chybu).

Jako možnost je to rozhodně dobré - o tom se nikdo nepře :-) Já ji budu
používat, ale nejde paušálně říct, že by to bylo špatně.
--
Pavel Janík

MS: a debilitating and surprisingly widespread affliction that renders
the sufferer barely able to perform the simplest task.
                  -- Mel White in private e-mail