tisk v linuxu

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Duben 25 07:50:06 CEST 2003

On Wed, 23 Apr 2003 17:43:20 +0000 (UTC), Miroslav Zidek wrote:

:> S timhle zrovna nesouhlasim. G55 mam uz asi rok a pul a srovnanelne
:> to rozhodne neni. Scanuje 600dpi a fotky (gimp) tiskne tez nejvyse
:> 600 dpi, protoze neni driver.
: A pouzil jste driver z http://hpoj.sourceforge.net/ ?

Kde nic nie je, ani smrt neberie - mam PSC 750, co je o generaciu
dalej ako G55, ale na fotky to ziadna velka slava nie je a scanner
sa tiez hodi len na velmi nenarocne ulohy. A to bez ohladu na OS.
Na druhej strane na bezne "kancelarske" ulohy je to vyborna
masinka.

: Myslel jsem bezny kancelarsky tisk: jinak bych ji nikomu
: nedoporucoval (obecne zadne multifunkcni zarizeni All-in-One).

Tak, tak.

Ked uz sme pri tom: je tu niekto, kto ma skusenosti so spracovanim
a tlacou zameranou na fotografie pod Linuxom? To totiz nie je len
o tlaciarni, ale o celom retazci vratane farebnych profilov,
farebnej kalibracie (alebo aspon pokusu o nu). Ziadne ucelene
HOWTO som zatial nenasiel.

Mam celkom slusny fotak (Minolta Dimage 7Hi), este z cias
klasickeho fotenia som skor zvyknuty na vecery v tmavej
komore namiesto point & shoot & sup do komunalu nech s tym
urobia co chcu :-) a celkom ma mrzi, ze pre Linux neexistuje
ucelene riesenie. Kludne by som aj zaplatil (ale zase
nie tolko co stoji Photoshop :-)).

Zdravi
--
                                    Stano