Paranoia RH9 (Re: RH9 nelze pridat uzivatele...)

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Duben 25 08:27:37 CEST 2003

On Thu, 24 Apr 2003 17:36:47 +0000 (UTC), Petr Tomasek wrote:

: Co me ukradene neni, je to, kdyz si budu chtit prelozit "3rd party"
: SRPM, puvodne urcene treba pro RH7*, nebo RH8.0 na RH9.0 budu muset
: hodinu badat nad tim, kde je chyba ve .spec souboru jenom proto,
: ze nejaky mamlas nastavil rpmbuild tak, aby chcipl ma kazde kravine.

Miernite sa vo vyrazoch. Kontrola konzistencie, ktora je defaultovo
nastavena na striktne urovne, je dobra vec. Rovnako su nove
kompilatory striktnejsie a je to sice obcas dost otrava, ale ide
o potrebny krok. Ziadajte dodavatela tych 3rd-party SRPM,
aby vytvoril ich verzie pre RH9.

U velkeho produktu buildovaneho zo zdrojakov je velmi dolezite,
aby bol build proces sam pokial mozno nepriestrelny. Pokial mate
balicky tri, desat alebo dvadsat, rucny zasah tu a tam nevadi.
Pokial ich mate niekolko stoviek, tak bud urobite "fasisticke"
podmienky pre to, ako sa k tomuto procesu maju chovat, alebo
mozete zamestnat cloveka na plnu uvazok, ktory to bude
kontrolovat (co je naozaj "povznasajuca" robota).

Sam pracujem na vacsom projekte a neverili by ste, kolko
problemov moze narobit kus software pouzivajuci pri zostavovani
rozne triky.

Na druhej strane mi v rpm chybala podpora pre "debugovanie"
procesu tvorby balickov - bolo to nekonecne iterovanie,
kde v kazdom kroku bolo treba zacat odznovu. Striktne
nastavenie je fajn na zaver, ale pocas vyvoja samotneho
skutocne vadi. Kedze som naposledy robil balicky na RH 7.3,
moze mi niekto povedat, ci uz sa to zlepsilo?

Zdravi
--
                                     Stano