Paranoia RH9 (Re: RH9 nelze pridat uzivatele...)

Pátek Duben 25 11:15:58 CEST 2003

On Fri, 25 Apr 2003, Stanislav Meduna wrote:

> Na druhej strane mi v rpm chybala podpora pre "debugovanie"
> procesu tvorby balickov - bolo to nekonecne iterovanie,
> kde v kazdom kroku bolo treba zacat odznovu. Striktne
> nastavenie je fajn na zaver, ale pocas vyvoja samotneho
> skutocne vadi. Kedze som naposledy robil balicky na RH 7.3,
> moze mi niekto povedat, ci uz sa to zlepsilo?

Vetsinou staci naprogramovat jednotlive faze (%prep...) tak ciste, aby
je bylo mozno spoustet opakovane bez nezadoucich vedlejsich efektu a
kombinovat to s --short-circuit. Tak lze odladit kazdou fazi zvlast, coz
uz je imho vetsinou celkem snesitelne.