akcelerovane 3D s ATI Radeon 9100

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pátek Duben 25 09:24:16 CEST 2003

On Thursday 24 April 2003 15:53, Libor Nenadál wrote:
> Dobry den,
> mam Radeon 9100, RH9, takze i XFree86-4.3.0 a zda se mi, ze
> akcelerace je nejaka divna, presneji je to nejake pomale.
>
> glxinfo mi pise direct rendering: Yes, lsmod taky vypise radeon, v
> XF86Config mam Load  "dri" i Load  "glx", ale kdyz jsem zkousel
> tuxracer, tak to jelo asi v 1fps, unreal tournament byl take nejaky
> pomaly a UT2003 linux demo mi zahlasilo, ze nemam display, asi
> problem s bpp. glxgears jedou nejakych 1329.600 FPS.
>
> mam tedy grafiku akcelerovanou nebo ne? dik za jakykoli tip.

mozes poslat vypis tvojho /var/log/XFree86.0.log? mas podporu agpgart,
mtrr zapnutu? pozri si gatos.sourceforge.net; ja mam radeon qd (stara
radeon vivo 64mega ddr) a chvilku som sa s tym trapil kym som to
rozbehal, potom to vsak uz "lietalo"

--
laco.