akcelerovane 3D s ATI Radeon 9100

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pondělí Duben 28 09:37:26 CEST 2003

On Friday 25 April 2003 17:33, Jarda Mikulík wrote:

> Podle udavaneho vykonu obou karet.

hmmm, ked sme uz pri tych vykonoch grafickych kariet, specialne
radeoniek: mam starsiu radeon 64m ddr vivo (podla noveho ciselneho
radenia to je radeon 7200 64m ddr vivo) a uvazujem o niecom trosku
vykonnejsom (bodlo by to k jednemu renderovaciemu softu); uplne by
zrejme stacilo nieco ako radeon 8500 alebo 9100; otazku mam jednu:
skusal niekto podporu tychto kariet pomocou projektu gatos? najma
hardware 2d a 3d, hardware podpora pre mpeg 1a2 a pod? ja viem, ze na
ich web sajte najdem zoznam podporovanych kariet, mna by zaujimali ale
osobne skusenosti, problemy na ktore sa treba pripravit, co chodi a co
nie a pod.;

dik,

--
laco.