suse 8.2 - =?iso-8859-2?q?nainstalovateln=E9!=3A-?=)

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Duben 25 09:50:49 CEST 2003

Dne čtvrtek 24 duben 2003 16:45 jste napsal(a):

> Kdyz odhlednu od toho, ze to neni licencne v poradku, pokusim se Vam
> odpovedet

Nevim presne, jaka je soucasna licence SuSE, ale prijde mi logicke,
ze si ZKUSIM instalaci noveho UNIXu (a delam to uz od dob AT&T UNIXu),
nez se rozhodnu, zda je pouzitelny, jake problemy me cekaji pri instalaci
a na ktere cilove stroje ho nasadim.

Domnivam se, ze POUZIVANI jinak, nez dle licence je spatne,
ale myslite, ze test instalace bez zakoupeni plneho produktu
je taktez nelegalni?

> Standardni postup by bylo kontaktovat nasi instalacni podporu, takto
> muzete poslat vystup yastu z /var/log/YaST2 na feedback na suse.cz a
> vysvetlit Vas problem. Bez techto informaci neni mozne dotaz
> zodpovedet

Ja si novy SuSE objednal a zvazuji jim nahradit RedHat, prevazne
z duvodu soucasne nejasnosti s licencemi a v minulosti jsem
byl se supportem od SuSE velmi spokojen (uz 3 starsi verze mame).

Ale pokud tvrdite, ze se pokusite odpovedet, a nasledne
odkazete na technickou podporu, zda se mi to ... hmm, ted nevim,
jak to slusne a soucasne padne pojmenovat.

Dokud zde SuSE prezenovali lide typu Pavla Janika (a dalsi), mel jsem
z teto firmy dobry pocit. Po nedavnem flamewar ohledne reklam apod.
se mi zda, ze ceska SuSE zacina nabirat trosku jiny smer, nez
jsem puvodne doufal. Ale treba do je jen docasne a je to v lidech ...

(Nicmene se preci jen zase zblizka podivam, kam se za ty roky
posunul Debian.)

S pozdravem

Ivo Panacek

Daląí informace o konferenci Linux