Re: suse 8.2 - nainstalovatelné!:-)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Duben 25 10:38:28 CEST 2003

> Dokud zde SuSE prezenovali lide typu Pavla Janika (a dalsi), mel jsem
> z teto firmy dobry pocit. Po nedavnem flamewar ohledne reklam apod.
> se mi zda, ze ceska SuSE zacina nabirat trosku jiny smer, nez
> jsem puvodne doufal. Ale treba do je jen docasne a je to v lidech ...

Teda ne ze bych chtel nastoupit do dalsi, slibne zacinajici flamewar, ale...
:-))
dopreju si jediny prispevek (pokud se chcete hadat, muj mejl je vam k
dispozici).

Ja naopak vzpominam na dobu, kdy zde SuSE prezentovali lidi jako Richard
Jelinek a muzu smele prohlasit, ze ac je to uz dost dlouho, tak vzdycky,
kdyz dojde rec na tuto firmu, tak si vzpomenu, jak nas tu pan RJ chtel
prevychovavat a ta vzpominka me dostatecne odradi od toho mit neco
spolecneho se SuSE :-)) Zrovna pan Kania byl tenkrat snad jediny, kdo to
bral s humorem...
Nicmene s nazorem, ze je to o lidech souhlasim.

S pozdravem Zdenek Bohm