Paranoia RH9 (Re: RH9 nelze pridat uzivatele...)

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Duben 25 09:41:40 CEST 2003

Petr Tomasek wrote:

> To, jakym zpusobem delaji distribuci je mi naprosto ukradene, pokud to
> bude vporadku fungovat.
>
> Co me ukradene neni, je to, kdyz si budu chtit prelozit "3rd party"
> SRPM, puvodne urcene treba pro RH7*, nebo RH8.0 na RH9.0 budu muset
> hodinu badat nad tim, kde je chyba ve .spec souboru jenom proto,
> ze nejaky mamlas nastavil rpmbuild tak, aby chcipl ma kazde kravine.

To je evidentne lamerina 'treti strany'.

Z nekolika desitek baliku, ktere udrzuju pro inhouse distra, se
na RH9 nepodarilo rebuilnout tak dva tri. A byla to moje chyba,
kdy jsem odflaknul spec soubor.

IMHO je zprisneni kontrol vyborna vec. I kdyz, jak podotknul Stano,
nekdy je ten debuging opravdu umorna vec.

Na druhe strane, kdyz instalujete cizi baliky, ktere si rucne
nezkontrolujete a neprebalite, pak si koledujete o maler.
Videl jsem baliky, ktere takovym zpusobem v tichosti modifikovaly
system, ze si rovnou muzete napsat heslo root-a na celo a budete
na tom stejne.

Jiste, je to mozna pro nektere lidi frustrujici, ale nejsme
ve windows, kde je prace s kazdou novou verzi snadnejsi
a radostnejsi :-)

pk
--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary IM sucks - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz