ASA pod linuxem

Lubomir Odraska lubomir.odraska na prodiss.cz
Čtvrtek Duben 24 13:21:57 CEST 2003

> Mandrake jake verze a jakou verze Sybase mate?

> Obavam se, ze vase dotazy jsou prilis obecne a prilis beznadejne. Pri
> administraci sql serveru se bez znalosti anglictiny stejne neobejdete.
> Nechcete si radsi na takovouto operaci najmout profesionalni firmu? V
> Cechach jich pusobi nekolik, urcite vam pomohou.

Mandrake 9.0 a Sybase verze 7.0.3. Najmout firmu si nechci, chci se totiz tyto
veci naucit. Jinak v anglictine zas takovy problem neni, ne ze bych anglicky
hovoril, ale manuly si precist umim....jaks taks.
Problem je v tom, ze jsem v manualu nenasel, jak server spustit, jakym
prikazem - zadne treba ./ASA START  :-)) nebo tak neco.

   L.O.