ASA pod linuxem

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Duben 25 13:14:26 CEST 2003

> nainstaloval jsem si ASA pro Linux, instalace probehla  poradku,instaloval
> jsem z prikazove radky. Vlastnim distribuci mandrake.Dal bych potreboval
> server rozebehnou, ale poradne
Mandrake jake verze a jakou verze Sybase mate?

> Sybase jsem cesky manual nenasel. Nemohli byste mi prosim treba nejaky
> poslat, nebo mi nejak pomoci? Jedna se mi hlavne o kroky po instalaci a
> nasledne nastaveni a spusteni serveru, vcetne postupu pripojeni se ze
> stanice, ktera bezi na OS firmy M$, na server bezici pod linuxem. Dekuji
> predem za pomoc.

Obavam se, ze vase dotazy jsou prilis obecne a prilis beznadejne. Pri administraci sql serveru se bez znalosti anglictiny stejne neobejdete. Nechcete si radsi na takovouto operaci najmout profesionalni firmu? V Cechach jich pusobi nekolik, urcite vam pomohou.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz