SuSE 8.1 + vsftpd

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Duben 25 13:54:32 CEST 2003

Dne pá 25. dubna 2003 13:43 jste napsal(a):
> Dobry den.
> Patram-patram. Vse se mi zda byt nakonfigurovano ale vsftpd server ne a
> ne nastartova. Nevite nekdo jak na to? Na strankach podpory SuSE CZ jsou
> tusim vsechny odkazy obsahujici slovo vsftpd vymazany.
> BOBO

A jak ho startujete ??? Nebo co si pod tím představujete ???
FTP servery většinou neběží jako demoni.

Takže co jste udělal a co to vypíše za chybu, většinou stačí nainstalovat
příslušné balíčky, a povolit příslušnou službu.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |