SuSE 8.1 + vsftpd

BOBO b2 na quick.cz
Pátek Duben 25 13:59:58 CEST 2003

Nastartovat...no nemyslim doslova :o) Nejsem az tak znalej ale asi mne
popletl proftpd, ktery se jako demon tvari. Kdyz si oskenuju bezici
sluzby na PC tak port 21 se neukaze. Prominte mou terminologii ktera asi
nebude spravna ale snad to pochopite. Zkousel jsem ho najit v "Editoru
urovni behu" coz mi pripadalo logicke. Ale opravdu jsem asi popleten
proftpd z Mandrake :o)
BOBO