SuSE 8.1 + vsftpd

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Duben 25 14:43:42 CEST 2003

Dne pá 25. dubna 2003 13:59 jste napsal(a):
> Nastartovat...no nemyslim doslova :o) Nejsem az tak znalej ale asi mne
> popletl proftpd, ktery se jako demon tvari. Kdyz si oskenuju bezici
> sluzby na PC tak port 21 se neukaze. Prominte mou terminologii ktera asi
> nebude spravna ale snad to pochopite. Zkousel jsem ho najit v "Editoru
> urovni behu" coz mi pripadalo logicke. Ale opravdu jsem asi popleten
> proftpd z Mandrake :o)
> BOBO

Jinak další zrada může být ve firewalu.
Takže pokud vám ten ftp server neběží jako demon tak se koukněte zda vám běží
xinetd - pokud ano tak skontrolovat jeho konfiguráky zda může spouštět ten
ftp server tj někde /etc/xinetd.d/nejaky_soubor kde ten soubor se bude
jmenovat asi proftpd nebo tak nejak a musí tam být řádka
disable	= no

Nejlepší bude když se kouknete do toho balíčku kde ten ftp má jaké soubory ať
nemusíte hledat naslepo madrake nemám takže vám konkrétní cesty neporadím.

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |