ide-scsi a `moc` driveu

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Pátek Duben 25 21:00:19 CEST 2003

Dobry den,

mam zvlastni problem - kvuli vypalovani mam obe CD-ROM mechaniky
pripojovane pres ide-scsi (zakompilovane v jadre). Pokud chci CD jenom
namountovat a cist, neni problem ...

Nicmene se mi deje to, ze system `obsadi` asi 16 SCSI CD mechanik
devices temito dvema cd mechanikami (cili to vypada tak, ze scd0-scd8 ma
Toshiba a scd8-scd16 Plextor), navic s trochu pochybnymi parametry
(nesouhlasi rychlosti a jsou ruzne u scd0 a napr. scd4) ... pri
vypalovani je toto samozrejme problem.

Pouzivam debian woody s jadry 2.4.20-ac2 a 2.4.21-rc1 a problem je u
obou stejny ... kde delam chybu?

diky,

-robert-