[milan.toth na uctovanie.sk: Re: problemy se zvukovou kartou na IBM Thinkpad 600E / Debian 3.0r1]

kryglik kryglik na quick.cz
Středa Duben 30 00:41:58 CEST 2003

Milan Tóth wrote:
> -> Bohuzel nepomohlo ;(
> -> jedine kde zvukovka ted funguje jsou windows, kdyz povolim rizeni IRQ
> -> PCI, jinak to taky zlobi ... jakoby se to nejak nastavilo na nejake jine
> -> hodnoty - ale zkousel jsem co se dalo - neexistuje nejaky reset cmos
> -> nebo tak u thinkpadu? ze by se vse vratilo do puvodniho nastaveni :)
> -> utilitka ps2.exe nejak moc vliv nema, nebo jsem jeste nezkusil neco ...
> -> any idea?
> ->
>
> no moj odhad je asi takyto. po zadani prikazu pic=biosirq linux
> [...]

Tak problem byl skutecne v biosu a to konkretne v jednom nastaveni :)
clovek by mohl vyzkouset snad kazdou konfiguraci IRQ a DMA :) PRoblem
byl v nastaveni tzv. "Thinkpad Simple BOOT" - viz
http://alsa.opensrc.org/index.php?page=ThinkPad+Simple+Boot

kazdopadne diky za info a snad tahle stranka pomuze i dalsim, kteri
budou tapat ;) jen se divim, ze se mi ji nepodarilo nevyGOOGLovat drive :)
Nyni uz opet se zvukem se louci kryglik :)

Daląí informace o konferenci Linux