LPD, CUPS, LPRd ...

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Sobota Duben 26 11:21:48 CEST 2003

Tue, Apr 22, 2003 ve 06:10:07PM +0200 Jan Houstek napsal:

> Cili tisk pres sambu funguje (a dokonce si troufam tvrdit, ze - ted uz -
> velmi dobre), ale rozhodne to neni prochazka ruzovym sadem. Pisu to proto,
> aby si clovek neznaly udelal objektivni obrazek, protoze do vetru hozena
> veta "hod si tam sambu a tiskni pres ni z windows" dava pocit, ze to je
> hracka.

Tady bych mel dotaz. Mam par tiskaren pripojene pres printservery, ktere
davaji odpoved na lpq velmi velmi pomalu. No a kdyz jsem tak rozjizdel
tisk pres sambu, tak to delalo neuveritelne veci. Doba pro tisk se
neumerne prodlouzila a zobrazovani na klientovi (WinNT) pri sledovani
fronty bylo celkem katastrofalni a to ani nemluvim o rozumnem
obnovovani informaci v te fronte.

Castecne sice pomohlo nastavit parametr na cachovani lpq vysledku v sambe,
ale i tak to nebylo ono. Nemel jsem dostatek casu si s tim dal hrat. Proto
bych rad vedel, jak se vam toto podarilo vyresit?

Koukam, ze jsem zapomnel napsat, ze jsem to rozchazel nad lprng a samba
byla tusim 2.2.5 (nebo 2.2.7a - uz to bylo trochu driv).

Luf