LPD, CUPS, LPRd ...

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Duben 30 19:30:11 CEST 2003

Honza Houstek wrote:

> Je to uz docela dlouho, co se to resilo. Hledejte hlasku "Remote host did
> not accept control file (98)", objevovala se v okamziku, kdyz se poslala
> cupsu uloha a ta predchozi jeste nebyla cela odeslana, cili to tam valilo
> dve ulohy asi tesne za sebou a nejak se to nepohodlo.  Zkousel jsem nejak
> nastavit prodlevu mezi ulohami, ale pomohlo to jen castecne. Navic se
> chyba sporadicky objevovala i v jinych situacich.
>
> Zkousel jsem ted nedavno nejnovejsi verzi cupsu a problem tam je stale.
> Bohuzel nemam ted cas se tim zabyvat.

Ted jsem to zkousel.

RH-9, cups 1.1.17, printserver Svec FD2152-A, tiskarna HP LJ 5MP.
(lpd://10.0.0.100/lp1 jako ipp://localhost:631/printers/HP5MP)

Tiskarnu jsem pridal jako vzdalenou s pristupem pres protokol LPD.
Cups bezi na testovaci stanici, kde jsem take otevrel nejake
dokumenty v kghostview a Kate. Pustil jsem tisk vetsi ulohy
a behem zpracovani se do ni trefoval mensimi.

A fungovalo to podle ocekavani - ulohy se zpracovavaly, radily
do fronty a teprve pote, co byla predchozi uloha dokoncena,
se dalsi poslala na tiskarnu.

Chtelo by to otestovat ve vetsim provozu a s win klienty,
ale to ted nemuzu.

pk
--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary IM sucks - JabberID: kristof.p na njs.netlab.cz