Prohledavani konference [ Was: druhy swap ]

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Sobota Duben 26 16:38:41 CEST 2003

> Nez jsem sem napsal tenhle prispevek tak sem hledal ale nenasel nic
> vhodneho. Po Vasem upozorneni ze se to uz opravdu resilo jsem si nastavil
> 200 vysledku na stranku pro hledani a opravdu po nejake dobe sem nasel co
> sem potreboval. Takze to jdu vyzkouset...

hmm, ten vyhledavac, nechci, rici, ze je uplna na prd, ale prohledavat
konferenci googlem je MNOHEM, MNOHEM, MNOHEM efektivnejsi...

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488