Prohledavani konference [ Was: druhy swap ]

damned konf_for_all na seznam.cz
Sobota Duben 26 22:01:43 CEST 2003

Zdenek SUTR Kaminski wrote:
> hmm, ten vyhledavac, nechci, rici, ze je uplna na prd, ale prohledavat
> konferenci googlem je MNOHEM, MNOHEM, MNOHEM efektivnejsi...

zdravim,

ja (jsa za modemem) to zase resim tak, ze si pravidelne stahuju ty
*.tar.gz digesty a importuju si je do mozilly do slozek po 10000 mailech

prohledavani napr. predmetu prosvisti diky indexum celkem svizne (iP4
2,4G ;), a musim rict, ze je to opravdu hluboka studnice informaci ...
a zabavy (mravenec vs. kobylka ;)

ted muj archiv obsahuje okolo 185000 emilu a ma jarku 450 mb
(pokud by nekdo mel zajem, muzu mu ten mouzilovy adresar hodit na cd -
pelhrimov/brno)

myslim, ze je to uzitecna vec (zvlast pro zacatecniky!). ja sam to
poradne vyzdimam, nez vznesu novy dotaz do konfery.

vubec nejradeji si po nocich procitam ty nejstarsi thready v nichz
velke ryby ceskeho linuxoveho rybnika statecne brani cisty stit
tucnaka pred vsetecnym spickovanim rybek mladsich (abych snad neurazil
- nemluvim o veku nybrz o vedomostech & zkusenostech ;)

petr