BFU: program vedecke vypocty

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Duben 27 18:40:56 CEST 2003

Roman Slechta wrote:
: shanim program pro vedecke vypocty. Moje predstava je
: ze by to melo byt neco jako jazyk basic a aby bylo mozno
: zobrazovat vysledky vypoctu a i je vytisknout.

	Asi mi neni uplne jasne ceho chcete dosahnout, ale napriklad
pro symbolicke vypocty je treba Pari/GP, mozna Octave. Nevim jak jsou
na tom s grafickym vystupem. Ale zase na druhe strane na kresleni
grafu jsou tady samostatne programy - napriklad gnuplot.

	Kdyztak napiste presneji co potrebujete.

-Y.

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --