Problem s TFTP

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Pondělí Duben 28 09:18:30 CEST 2003

Mno to bych sice mohl, ale ja jestli jsem spravne pocjhopil MAN page,
tak
ten parametr -s <cesta> udava cestu ktera se ma pouzit pro tftp ...
Takze
tim zadam vlastne to, ze misto tftpboot se bude prohledavat adresar
tftp.
To ale budu porad na stejnem miste, nebo se neco zmeni ? Mozna mi neco
unika ...

Diky Jirka

> zjisitl ze ten port otevrel opravdu tftpd. A ted muj problem. Vytvoril

> jsem adresar /tftp/ a nakopiroval do nej soubor pokus. Nastavil jsem
> adresari i souboru prava 755
> a spustil in.tftpd s parametrama -l -c -s /tftpboot/
Co zkusit tohle zmenit na /tftp/ ?

-*
|                          Petr Simek   APS JU
|
|                             psimek na jcu.cz