Problem s TFTP

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Duben 28 09:41:05 CEST 2003

Dne pondělí 28 duben 2003 09:18 jste napsal(a):
> Mno to bych sice mohl, ale ja jestli jsem spravne pocjhopil MAN page,
> tak
> ten parametr -s <cesta> udava cestu ktera se ma pouzit pro tftp ...
> Takze
> tim zadam vlastne to, ze misto tftpboot se bude prohledavat adresar
> tftp.
> To ale budu porad na stejnem miste, nebo se neco zmeni ? Mozna mi neco
> unika ...

Asi jo. Protoze to, co se zada parametrem -s je neco jako ROOTDIR toho
tftp serveru. No a kdyz ten adresar neexistuje, protoze vy jste misto
"/tftpboot" vyrobil adresar "/tftp", tak je to spatne.
Nevim proc rika neco o write, mozna se ho in.tftpd snazi vyrobit, po tom jsem
nepatral.

--
S pozdravem
Ivo Panáček