=?X-UNKNOWN?Q?Re=3A_z=E1lohov=E1n=ED_na_p=E1sky?=

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Duben 28 11:07:20 CEST 2003

On Mon, 28 Apr 2003, [iso-8859-2] Dalibor Kouřil wrote:

> Zalohovani na disk se mi moc nezda, jak mate resenu denni vymenu medii pro
> pripad pozaru, kradeze apod. ?

meni sa raz tyzdenne, jeden disk je na inom mieste (poziar, kradez) .. zas
tie data nie su natolko cenne aby sa to vymienalo denne ale dalo by sa;
takisto zalohy su tyzdenne 1 full, ostatne dni incremental

> Odolnost pri padu media ?

mal som vacsie problemy so spolahlivostou DDS-3 a 20GB Travan nez s novymi
IDE .. navyse disk je odmountovany a uspaty (hdparm -y /dev/hdd), budi sa
len 2x denne - na check a potom na samotnu zalohu

--
jozef  :-)