kernel source tree

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Pondělí Duben 28 10:36:37 CEST 2003

> a teraz to pride: ako "vycistit" tento strom aby tam zostalo len to co
> tam zostat ma (teda prec prekompilovane moduly a pod. a zostal tam napr
> .config, .hdepend a pod., make mrproper odstrani uplne vsetko okrem
> zdrojakov);

cp .config ..
make mrproper
cp ../.config .
make oldconfig

> niektore baliky mi totiz pri pokuse instalovat na tomto novom jadre
> odmietaju najst `include' adresar aj ked som rucne kontroloval a
> spravne su cesty aj v Makefile aj adresarova struktura je ok;

Mate spravne adresare /usr/include/linux a /usr/include/asm ?
Byvaji to symlinky do /usr/src/linux/include/linux a
/usr/src/linux/include/asm-i386/, u nekterych distribuci je to obsah
balicku kernel-headers (+-).

Me se osvedcilo mit zdrojaky jadra v principu kdekoli, /usr/src/linux je
hlavni symlink, ktery ukazuje na to "cokoli". Symlinky include/asm a
include/linux ukazuji presne tak, jak je napsano vyse, cili pres symlink
/usr/src/linux. Takze staci menit tento jeden symlink a muzete vesele
kompilovat ruzne verze jadra.

La'd"a

P.S. Pokud pouzivate SCSI, tak bude nutne nastavit i symlink
/usr/include/scsi.

P.S.^2 Doufam, ze nebudu obvinen z komerce v paticce :-)

Prodám ruský mobilní telefon. Zn.: i s podvozkem.